divendres, 31 d’octubre del 2008

Politics


! Han perdut el nord ¡

El meu pare sempre em deia -de teves a meves hi ha un bon tros- això és pot aplicar als nostres polítics,fixeu-vos bé els nostres representants ,els que han estat elegits per nosaltres, que hem estat enlluernats per el seu verb florit i menys florit també,nosaltres pobres votants i no gens menys POBRES contribuents.Els nostres diners que serveixen per pagar la despesa pública i els seus salaris,-per cert no gens menyspreables- . "De teves a meves" pensen els nostres representants,quan es disposen a gastar-se els nostres calerons i també els seus,que també deuen contribuir em penso jo,sinó ja seria de jutjat de guàrdia, com deia ,"de teves a meves" pensen ells quan es disposen a fer un viatge per aquests mons de déu amb tota la parafernàlia que això comporta,transports, acompanyants,dietes,(ull no confongueu amb les de menjar,això ja son figues d´un altre paner) ." De teves a meves" tornen a pensar,els nostres representants, -també els paguem per que de quan en quan pensin- quan es disposen a fer una despesa per guarnir els seus cotxes,els seus despatxos,els seus llocs on desenvolupen la seva feina." De teves a meves",tornen a pensar quan firmen amb la seva ploma estilogràfica o bolígraf,factures astronòmiques sense ni mirar l´import, ni que els tremoli el pols,se suposa que ja hi han d´altres que les deuen mirar, ! suposem-ho¡.
Senyors polítics de torn,jo només voldria que aquestes ratlles els serveixin per repensar-s´ho dues vegades quan és disposen a fer una despesa,sigui la que sigui,perquè el calerons son seus i també meus,que pensin que els seus càrrecs son efímers i que segons vostès actuïn,
de la mateixa manera que vostès van ser elegits,a la propera volta podem elegir-ne uns altres.
Tonieste.